Липсата на физическа активност ще се отрази не само върху килограмите ни, но и може да е причина за депресивно състояние или някои здравословни проблеми. Дори и да сме изолирани вкъщи, въпрос на организация е да намерим време и мотивация за няколко упражнения, с които да подобрим физическата си активност.

Пиете кофеинови напитки

Ако изпиете чаша кафе или зелен чай точно преди тренировка, рискът да ви се завие свят и да припаднете е голям.  Ако обичате да спортувате сутрин, направете тренировката си преди прием на кофеинова напитка. А, ако нямате време сутрин и тренирате вечер, по-добре не пийте кафе или зелен чай следобед.

домашни тренировки
iStock/Getty Images

Хапвате обилно

Известен факт е, че преди тренировка не трябва да се яде. Но, когато стоим вкъщи, храната в хладилникът се оказва изкушение, на което трудно можем да устоим. Въпреки това е важно да не тренирате на пълен стомах, защото това може да доведе до стомашно-чревен дисбаланс.

Консумирате алкохол

Консумацията на алкохол преди тренировка също не е за препоръчване, защото той забавя рефлексите и понижава концентрацията.

Пиете много вода преди тренировка

Макар и водата да е много важна по време на тренировка, не правете грешката да изпивате голямо количество преди нея. Това може да доведе до загуба на енергия, отслабване на мускулите и крампи.

домашни тренировки
iStock/Getty Images

Пиете болкоуспокояващи

Много хора правят грешката да пият болкоуспокояващи преди тренировка, за да нямат мускулна треска след това. Но това е грешно, тъй като те могат да доведат до проблеми с червата.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук