pixabay.com
pixabay.com

Компанията препоръчва те да приемат ваучери

Пътниците на Ryanair са объркани – много от тях не знаят дали ще получат парите си за отменените полети тази година.

„Изглежда, че Ryanair отново променя крайният срок. Чудя се дали не се опитват да отлагат връщането на средствата в продължение на година?“, казва пътничката Лиза Шексшафт пред The Independent. Тя не е единственият потребител с подобно притеснение.

В Twitter Даниел Куп пише: „Ryanair, не искам парите си след година, искам ги сега. Не сте спестовна сметка, не се държите като такава. Държите парите ми като заложници.“

Според европейските правила, компаниите трябва да върнат парите за отменени полети в рамките на седмица. Но заради кризата, която предизвика COVID-19, много от тях не успяват да се справят. Преди време Ryaniar обеща, че ще върне сумите до 20 дни след отмяната на полетите. Десет дни по-късно, потребителите получиха нов имейл – че тяхната заявка е на опашката и чака да бъде обработена.

Поредният имейл, разпратен от Ryanair е именно този, който предизвиква притеснението. Той гласи, че пътниците, които не са избрали да получат ваучер или да заменят билета за друг полет, ще трябва да изчакат кризата да свърши, за да им бъдат върнати парите. Много от потребителите също така са получили и имейл, който настоявал те да се съгласят да вземат ваучер.

„Ваучерът е валиден 12 месеца и може да бъде използвал за бъдещите ви пътувания. Ако не използвате ваучера в посочения срок, парите ви ще бъдат върнати“, гласи още имейлът.

Говорител на авиокомпанията заяви пред The Independent, че връщането на парите са бави, защото заявките са 10 хил. пъти повече, отколкото в нормално време. А имейлът за ваучерите се изпращал автоматично, за да знаят пътниците, че имат и друг вариант.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук