/ iStock/Getty Images
/ iStock/Getty Images

Facebook смята другата седмица да си смени търговското наименование, съобщи днес блогът The Verge на Vox Media, позовавайки се на добре информиран източник.

Целта била фокусът да е върху концепцията на главния изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг за „метавселена„.

Зукърбърг планирал да говори за смяната на името на годишната конференция на компанията на 28 октомври, но новината можело да бъде съобщена и по-рано.

Ребрандирането вероятно ще позиционира социалната медия Facebook като един от многото продукти на компания майка, която ще контролира и групи като Instagram, WhatsApp, Oculus и други, се казва в информацията на The Verge.

Още няма информация за новото име, но то може да е свързано с Хорайзън, технологията за добавена реалност на Facebook. 

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук