/levski.bg
/levski.bg

Левски за пореден път обмисля да промени доставчика на екипировка, съобщава „Тема спорт“. В момента сините се обличат с Joma, но намерението на хората от „Герена“ е да преминат към възможно най-високия клас фланелки. Фактори от клуба действат по идеята сините да носят Adidas.

Контактите са със „Спорт Депо“, който представлява известната марка в България. Същата компания бе партньор на Левски преди няколко години, но като доставчик на Nike. Тогава двете страни имаха някои разминавания, стигна се до изтегляне на цели партиди екипировка от магазините. Сега обаче разговорите се водят в съвсем различен и конструктивен тон. Правят се няколко варианта, преди да се стигне до заключителни разговори и след това подпис под договор.

Целият маркетинг в Левски се движи от хора на генералния спонсор Palms Bet. От „Герена“ се надяват на преференциални условия с Adidas, като е необходимо сините да изчистят имиджа си на некоректен платец. Целта е с новият доставчик клубният магазин да придобие съвсем различен вид, както и да се раздвижат онлайн продажбите. Тази есен доста запалянковци не успяват да си купят синята официална мачова фланелка Joma поради недостатъчни наличности и липса на доставки. В момента наличните размери са само детски и така е от месеци.

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук